Пітчинг проєктів учасників освітнього проєкту «Гра в Довгу 2» - Промприлад. Реновація

Пітчинг проєктів учасників освітнього проєкту «Гра в Довгу 2»

Унікальні капсули знімних аксесуарів, гнучка онлайн-платформа для розміщення інфопродуктів та металеві конструктори для меню ресторанів та кав’ярень — переможці «Гри в Довгу 2» презентували свої ідеї під час бізнес-саміту в Івано-Франківську. Це освітній проєкт для підприємців, учасниками якого стали більш як 8 тис. людей. Переможці отримали гранти на навчання у Бізнес-школі УКУ, а також можливість запітчити свої проєкти учасникам другого всеукраїнського Brave Summit.

 

Кожен із бізнесів має на меті не лише монетизацію бренду, але й розв’язання певних суспільних запитів. Наприклад, можливість публікувати власні онлайн-курси на ігрофікованій платформі зі зручним функціоналом.

 

Таку розробку презентував Юрій Бодров — засновник та CTO проєкту Sky Wing. Онлайн-платформа орієнтується на освітні заклади для навчання студентів, або ж власників бізнесів для підвищення кваліфікації своїх працівників. Інноваційність ідеї полягає в ігрофікації Sky Wing: наявності системи винагород, бонусних балів, трекінгу та глобального рейтингу. За словами розробника проєкту, такий інтерактивний підхід робить навчання більш цікавим та ефективним для користувача.

 

Інша переможниця «Гри в Довгу 2» Тетяна Кравчук — засновниця бренду МOSAЇКА, що створює дизайнерський одяг зі змінними елементами стилізації. Особливість марки — аксесуари-трансформери, якими можна доповнювати мінімалістичні образи. Наприклад, бретелі з вінтажних бус, з гусиним пір’ям, перлинами чи 3-D лататтям. Бренд пропонує й тематичні капсули, що включають плечові та трикотажні вироби. Для відшиву і просування першої колекції команді МOSAЇКА вже вдалося залучити $4 тис. за підтримки «Гри в Довгу 2».

Екологічні та стильні дизайнерські рішення для закладів food-індустрії запропонувала співзасновниця бренду NOKU Оксана Ніколаєва. Переможниця презентувала конструктор меню та цінників, який складається з металевих панелей та дерев’яних букв з магнітами. NOKU може стати екологічною альтернативою паперовим та пластиковим меню, які потрібно замінювати при кожному оновленні.

 

Юрій Атаманчук — архітектор-дизайнер — пітчив ідею виготовлення дизайнерських меблів від бренду AAANDA. Модульна колекція складається з 5 основних серійних виробів і кількох кастомізованих. Бренд позиціює себе як «birds-friendly»: за кожне придбане вами крісло дизайнери майструють одну домівку для птахів. Наразі засновники AAANDA тестують серійне виробництво та розвивають нові партнерства.

Переглянути записи 5-хвилинних виступів переможців освітнього проєкту «Гра в Довгу 2» ви можете у відео:

 

 

Попри війну український підприємницький сектор має великий потенціал для розвитку, тож Фундація Промприладу спільно з партнерами працює над залученням нових можливостей для його підтримки та зростання. 

 

Подію було організовано Фондом Промприладу у партнерстві з Бізнес-школою УКУ в межах проєкту Центр підтримки бізнесу як місце для нових можливостей відновлення бізнесу за сприяння Проєкту USAID «Економічна підтримка України». Медіапартнери: Liga.net та The Village.