Буткемп для фіналістів освітнього проєкту «Гра в довгу 2» - Промприлад. Реновація

Буткемп для фіналістів освітнього проєкту «Гра в довгу 2»

19-21 травня на території Промприладу відбулась заключна подія для сотні фіналістів першого етапу освітнього проєкту для підприємців «Гра в довгу 2». Всього учасниками програми стали більш як 8 тис. людей, які навчалися у форматі відеолекцій та онлайн-тестувань. Переможці проєкту отримають гранти на навчання у Бізнес-школі УКУ на суму $30 000. Підсумовуємо, як минула подія та чим вона запам’яталась її учасникам.

Упродовж трьох днів фіналісти першого етапу проєкту розробляли власні бізнес-ідеї з досвідченими менторами та фахівцями в галузі підприємництва та маркетингу. У межах зустрічі учасники буткемпу дізнавались, як створювати бренд стратегію і комунікаційний план, опанувати техніку дизайн-мислення, а також знаходити креативні ідеї для упаковки та промоції свого продукту чи послуги.

 

 

«Мене змотивував попередній досвід «Гри в Довгу» минулого року. Я вже був знайомий з якістю проєкту, тому не зміг стояти осторонь. Вразив формат офлайн, круто приїхати кудись, зустрічати нових людей, спілкуватися. Я думаю, це було основним драйвером моєї участі в цьому році. 

Я бачив подібні до Промприладу проєкти закордоном, коли індустріальні локації перетворюють на технологічні парки, тому мені дуже подобається ідея реновації. Мені тут приємно знаходитися»

 

Артем, бренд-менеджер (м. Київ)

  

 

«Під час війни виявилося, що та бізнес-модель, у якій ми працювали, вже не є ефективною, тому її потрібно змінювати. Відтак від надання послуг з розробки для чиїхось цілей, ми вирішили, що нам варто також задуматися про створення свого продукту. Крім того, під час навчання я зрозуміла, що  мені цікаві соціальні проєкти. Коли ти стикаєшся із чимось новим у бізнесі, це зазвичай якісь проблеми. І дуже корисно мати уявлення про те, чого ти не знаєш, ще до того, як це трапилося. Тому я для себе побачила ті напрямки, в яких я можу посилити свої знання»
 

Марія, операційна директорка та 

співзасновниця аутсорс компанії Abrika (м. Запоріжжя)

 

 

«Найцінніше для мене те, що тут не просто багато теорії, а багато практичних прикладів. Тому можна зрозуміти, як саме щось будувати, як будують інші. Хотілося б, щоб підприємці в Україні були більш відкриті до обміну досвідом, до навчання, допомагали тим, хто тільки думає про відкриття власної справи. Така грантова підтримка допомагає людям, які тільки мають ідеї, почати втілювати їх у реальність»

 

Олександр, розробник (м. Чернівці)

Спікерками події для фіналістів «Гри в Довгу» стали:

  Оксана Крикун – продакт і маркетинг директорка компаній Charge America і WattEV. Оксана має більш як 10 років досвіду у продакт менеджменті, презентаціях та інших сферах, пов’язаних з бізнесом. 

  Анастасія Маркова – колишня керівниця стратегічного відділу у Banda, директорка з розвитку у Bickerstaff, працювала з компаніями Приват, Mono, UnitHome, Borjomi, Roshen, Prom, Bud, Parimatch, OLX, Favbet, Monaco та GoodWine.

 

«Вважаю, що такі освітні програми максимально круті, адже дають можливість  її учасникам розвивати ідеї і просувати Україну в світі. Під час війни це є критично, тому що, на жаль, дуже багато  підприємців та галузей постраждали під час війни. Внутрішній попит  впав, вся економіка перекваліфікувалася на військову економіку. І, як на мене, зараз максимально важливо створювати нові продукти і сервіси,  або переосмислювати всі попередні, щоб експортувати за кордон, щоб доставляти більшу цінність для внутрішніх клієнтів українців. Ці знання я б дуже хотіла отримати ще років 10 тому. Знати як валідувати продуктові гіпотези, фокусуватися на кінцевому споживачу, як будувати маркетингові стратегії і програми. Це збільшило б шанс на успішність моїх продуктів і сервісів, так само як і для учасників зараз»

 

Оксана Крикун – продакт і маркетинг директорка
компаній Charge America і WattEV

 

Тепер на учасників буткемпу очікує фінальний забіг – створення презентації свого проєкту за допомогою інструментів, отриманих на події. Автори кращих робіт отримають освітні (на загальну суму $30 000) та два грошові гранти (по $5000 кожен). Ідеї учасників оцінюватимуть за критеріями інноваційності, здійсненності, ринкового потенціалу, кваліфікації команди та ін. показників.

Один із фіналістів отримає можливість відвідати п’ять менторських сесій із Валерією Вагоровською, засновницею та керуючою партнеркою платіжної платформи Fоndy, для масштабування свого бізнесу та виходу на нові ринки.

 

Трьох фіналістів буде відібрано для проведення сесії стратегування із командою Анастасії Маркової, CEO комунікаційної платформи Сomuna. При цьому один фіналіст буде відібраний командою Анастасії для повної брендової та комунікаційної «упаковки» свого продукту чи послуги. 

 

Переможців визначить журі: Христина Дольна (LvBS), Богдан Куделя (LvBS), Іванна Погребняк (проєкт «Центр Нової Економіки», Промприлад), Валерія Вагоровська (Fondy), Анастасія Маркова (Сommuna).

 

Вручення грантових призів відбудеться 23 червня у межах події Brave Summit в Івано-Франківську.

 

 

Подія була проведена благодійною організацією «Благодійний Фонд «Промприлад» у партнерстві з Fondy та LvBS у межах проєкту «Центр Підтримки Бізнесу як місце для нових можливостей відновлення бізнесу» за сприяння проєкту USAID «Економічна підтримка України».

 

Інформаційні партнери: Офіс з розвитку підприємництва та експорту, національний проєкт Дія.Бізнес.